czwartek, 16 września 2010

Autopromocja w sieci

W realnym świecie nasz produkt/usługa znajduje się w określonym fizycznym miejscu. Może to być sklep, centrum handlowe, biuro. Mamy własny brand i logo. Jesteśmy zarejestrowani w książce telefonicznej. Pozwala to na łatwe nas odnalezienie przez osoby zainteresowane.
W wirtualnej rzeczywistości takim miejscem, w którym możemy prezentować siebie i nasz produkt jest blog, podcast, strona internetowa, radio internetowe czy telewizja internetowa. Możliwości jest dużo. Do nas należy wybór. Blog stał się bardzo popularny. Jest łatwy do prowadzenia i ze względu na jego częstą aktualizację pozwala na lepsze pozycjonowanie w wyszukiwarkach. Nowe wpisy w blogu zachęcają użytkowników do częstszego odwiedzania i lepszego zapoznania się z naszym produktem. W ten sposób możemy skuteczniej edukować potencjalnych klientów. Dla tych, co lubią słuchać można polecić podcast. Pozwala on na przyjemne wysłuchanie informacji. Niedawno wkroczyły do Internetu radio i telewizja. Stają się coraz modniejsze. Jest to atrakcyjna metoda promocji produktu czy usługi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz